SELAMAT DTG KE BLOG SAYA,KEDATANGAN ANDA SGT DI ALU-ALU KAN.

ANDA SEMUA BLH MEMBUAT PENILAIAN DARI HATI ANDA SENDIRI SECARA IKHLAS YG MANE BETUL DAN YG MANE TAK BETUL!!!
SUDAH BYK KEJADIAN YG BERLAKU DAN SUDAH BYK TANDA2X YG TELAH DI TUNJUK KAN TAPI MASIH RAMAI LAGI ORG YG BELUM BUKA MATA SEPENUH NYE,OLEH ITU RENUNG2X KAN LA YG MANE BETUL DAN YG MANE TAK BETUL,GAMBAR MENCERITAKAN SEGALA NYE,JAWAPAN DAN KEPUTUSAN TERLETAK DI TANGAN ANDA SENDIRI!!!



Powered By Blogger

Cari Blog Ini

siapa saya!!!

Foto saya
atas bumi yg nyata, dulu negeri 9 skrg negeri 10,haha, Malaysia
kesadaran adalah matahari, kesabaran adalah bumi, keberanian menjadi cakrawala,keADILan & kebenaran menjadi perjuangan, oleh itu jika takut pada risiko usah bicara tentang perjuangan, lawan TETAP lawan!!! "

Pengikut Saya

Senarai Blog yg saya ikuti

JOM KITA RAMAI2X TOLAK UMNO & SOKONG PAKATAN?

Jumaat, 19 Mac 2010

'RM' MAINAN UMNO..


dapat maklumat YB Zahrain Hashim, isteri, anak dan menantu menginap di Hotel mewah "leornard Hotel', Seymour st. dekat dengan Marble Arch, London.... lama dah mereke di sana... siapa bayar penginapan mereka ? Ada pula RM tetapi alasan melompat ialah kerana kononya DSAI tak peduli dia selaku ahli parlimen susah sehingga... tak mampu nak terus bantu rakyat hahahaaa... atau lari sebab tak sanggup berdepan dengan rakyat..

Menurut pemberi maklumat mereka lama dah menginap di situ dengan mengambil beberapa unit dengan tiap unit menjangkau $160 dalam mata wang UK, itu belum masuk makan... silap-silap gaya sehari mereka berhabis lebih $1000 dalam mata wang UK.... banyak sangat ke dia dapat... mana dapat banyak Zahrain atau Mohsin...?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan